lördagkväll :)

Elin skrev nyss till mig på skype, ååååh vad jag saknar den lilla skiten! :)
Sitter hemma & lyssnar på musik och har inte alls mycket att göra, först idag hade jag tänkt att hitta på något roligt, men sen ångrade jag mig, och kände för att inte göra någonting och bara vara hemma och chilla :D
Så, så blev det ! :)
Jag har fortfarande inte bestämt mig för en mobil än, men dte ska jag försöka göra så fort jag kan :P
Jag har ju inte alls bloggat på 10000 år, men det är sååå tråkigt utan bilder tkr jag :) Och sen har jag ju ingen header .. x)

Nu snart ska jag kolla på one tree hill :)

xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, åh ni är för söta !

älskar fresss träd :D <3

2011-02-11 @ 16:10:49
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0