mitt liv går vidare !

Just nu känner jag att mitt liv har börjat fått en mening om ni förstår vad jag menar. Det är svårt att förklara men t.ex har jag fått mera kompisar och sånt. Gud det här låter jätte töntigt men iallafall. Jag har varit och gjort massa saker och träffar massa gamla saknade människor som jag inte har träffat på länge och har bestämt mig för vilka som jag kan lita på och vilka som inte betyder något för mig som det bara är att glömma. För att dom inte har funnits där för mig eller så. Det känns skönt men ändå lite tråkigt att bryta kontakten på det sättet men det är nog det bästa. Jag har lust att skriva massa nu, så ni får stå ut, HAHa !

Men iallafall hoppas du förstår och jag är bara så trött på att vara nummer två och vill inte vara det längre. Vi som alltid var så bra vänner fast ibland hatade vi varandra men ändå fanns det där. Vi kunde säga allt till varandra. Men nu kan man inte säga något, du verkar inte bry dig och det gör ont ! Men vad kan jag göra åt det, jag vill inte vara nummer två och jag kan ju inte tvinga dig att vara min vän igen, alla väljer sin väg och du valde den vägen där inte jag fanns. Men herregud det låter som jag är största emot, men  hallå man måste ju utrycka sig på något sätt ;) Iallfall, jag hoppas att vi kommer hitta tillbaka till varnadra snart. Om det inte är försent och jag verkligen det men då vill jag okcså att du också har förändrat dig. Jag kan erkänna att jag inte var den bästa vännen där som fanns men jag inser nu att jag var den sämsta vännen, men nu gör du ju exakt samma sak mot mig. Ibland önskar jag att jag var liten igen och ingen brydde sig men det är nog försent med allting nu. Vi hade det bäst den tiden som var och nu är den borta. Vi håller ju kontakten nu, men tror inte att det kommer vara det så länge till. Det är inte någon gång kul att mista en barndomsvän även om vi har glidit ifrån och så, men sånt är livet. Men ibland tänker man tillbaka när det var du&jag.

Haha okej det blev inte så mycket men hoppas du förstår som läser det här :)


Kommentarer
Postat av: ????

Röker och dricker du?? =0

2010-10-02 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0