torsdag, vaaa?;p

Jaa, idag har jag varit på dop.
Kom nyss hem, är "fadder" (gudmor', hahahaha) åt min sööta kusin nu.
Men jag har inga bilder från kyrkan än, men det kommer =)
Men är bara lite trött, hahaha, gick upp halv 6 idag.
Ajja, finns inte så mycket mera att säga om det nu, men lite småroligt var det.
Sjöng också, fast det blev FAIL:O

THIS IS IT, blev nästa vecka nu, på lördag.
Kanske skulle vara kvar i småland, men så blev det inte sen.
SHIIT VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN NU ASSÅ):




xoxo


Kommentarer
Postat av: julia

SV: HAHAHAHAHAHAA, du & dina jävla skräk filmer o: <3

och fan va sööt du är :*

2010-05-13 @ 23:10:07
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0