söndag=)

Idag har jag städad "pappas bod", mihihi.
& skulle pluggat men får göra det nu istället, annars har jag bara chillat.
Men nu tränar jag på några låtar jag ska sjunga på ett dop, på torsdag.
Juste vi går bara 3dagar, mihihi, jag ska gå på stan massa.
För jag måste hitta-

•klänning till dopet
•några snygga skor
•något att ha på sig på this is it
•något att ha på sig på försommarsång
•någon "klänning" till skolavslutningen!!(:

Finns massor med klänningar och sånt på bikbok.
Men ååh, vad svårt det kan vara.(:


sööta=)
xoxo


Kommentarer
Postat av: wictoria

har lagt ut nästan exakt likadana kläder på min blogg (före dig:p), har en utav de:

2010-05-10 @ 00:16:57
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0