onsdag=)

Åhhh, vad störande hade skrivit massa, men sen tyyp försvann allt:O
Jajaaa iallafall, ska ju sjunga på dop imorgon, så jag vet inte om jag kommer hem på söndag.
Eller på fredag, för kanske ska träffa några kompisar där.
Men ni förstår varför, om jag inte bloggar innan söndag.
Men kommer hursomhels uppdatering på söndag, haha=D
Har varit på stan idag och kom nyss hem från träningen.
Köpte en kofta, men hittade inget annat, det finns seriöst inget.
ÅÅH, vad jobbigt, haha.
Men jag har den "gemensammma" datorn, så jag har ingen bild eller så.
Men jag har massor med gamla bilder, så det får bli en gammal;)

vill ha tillbaka, mitt LÅNG hår;o

naaa=)

haha, x)

yää, för tyyp ett helt år sen^^
var tyyp tvungen att ha någon konstig tröja på mig, x)

sommaren 2009, ååh vad jag saknart:')

6B♥

ebba & jag på bussen, x)



yää, nää, nu orkar inte jag visa mera bilder, hahaha, men ajja, vi ses

xoxo


Kommentarer
Postat av: elin

vilken jävla bild du hittade på mig då, haha!

2010-05-13 @ 21:54:22
URL: http://elinfohlin.blogg.se/
Postat av: julia

naaaaaaaaaaah, söt du är emelie (k <3

2010-05-13 @ 22:24:13
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/
Postat av: Jimmy

fett sööt på bussen :)<3Emmelie

2010-05-14 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0