mååndag=)

Idag var det friluftsdag:P
Ööh, var väl ganska kul, jag, livia, johanna & amanda (några från klassen) sprang stafett.
Vi vann!! hahaha, yää bääst=)
Tog inga bilder, glömde kameran hemma.
Sen hade jag,fredrika, johanna & jokim vattenkrig men alla andra var tråkiga och ville inte vara med:( hahaha.

shiiit, SOMMAREN ÄR HÄÄÄÄÄÄR^^ ÅÅHH, FAN VAAD JAG HAR LÄÄÄNGTAT, DEN ÄR SERIÖST HÄR NU^^
bara för det så får det bli en sommarbild=)
ha, vet suddig men åååh, sommar<3
älskar sepia(iaf när jag var mindre x)

hahahahhaa, hittade den här cepe bilden, man ska kolla på dom 4"prickarna" i mitten sen blinka i taken, då ser man jesus X)
Man ska kolla läääänge på dom,lycka till, haha=)
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0