miin söndag :D

Mammas kompis säljer kläder & idag var hon är, hihi =)
Köpte kläder för tyyp 1485kr & allt sammanlagt med syrran & mamma köpte blev det nåt på 12000.
Tog lite kort på dom jag testade eller köpte dååe^^

Kommentera vilka kläder du tyckte var bäst/finast.=)

innan alla kom(:

man ser nte så bra, men ett urgullig tunika^^

halsneck, tror jag det heter, man ser kanske inte så bra, hihi(:

den blev i gul ist, den ser lång ut, men den är nte såå lång,som den ser ut;P

SJUKT SNYGG HALSDUK!! hihi^^

syrran köpte västen, fin(:




massa bilder, men älskar dom, hihi^^

Vilka skor passar bäst?


klackar(:

svarta tygskor

-

måste plugga nu,(:

xoxo


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Var med i min outfittävling!

Skicka ett mail till [email protected], bifoga minst en outfitbild (ditt ansikte ska vara med), skriv gärna vad du har på dig.

Rösta gärna på bidragen i veckans blogg & ställ dig i kö till en tävling framöver! :)

2010-03-17 @ 19:18:02
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Josefin Johansson

Den första tunikan var jättesöt, och jag håller med, halsduken var sjuuukt snygg ! <3

2010-03-21 @ 11:05:36
URL: http://www.aurorajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0