tisdag=)

Har nyss vaknat av min kära syster som skulle åka in till stan nu.
Fan känner just nu att jag bara ÄLSKAR livet just nu!!
Ni vet när man är kär, man blir lycklig i hela kroppen och det känns som man flyger.
Lyssnar just nu på free fallin då kommer massa minnen från den bästa vännen jag någonsin har och kommer ha.
Hon ska nu åka till portugal i en vecka, men när hon kommer hem ska vi ses mycket!
FREDRIKA- Jag saknar dig!<3


Ute nu ör det sjukt härligt väder, ska nog gå ut snart och se om man kan sola lite i det.
Idag kommer bilderna från flyguppvisningen.
Ha det bäst!=)
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulliga ni :)!

men hur har du fått den bilden?:o#

2010-06-20 @ 19:47:10
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: fredrika (:

nååååå så söt du är min bästavän :D vi ska alltid vara vänner!!! ända tills himlen ramlar, och längre (: jag älskar dig!! vi måste ses snart :D<33333333333333333

2010-06-23 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0