måndag,;D;D- faen vaad slapp dag,;D

Idag började jag tyyp 10 över 8, & lärarna sa till oss stt ha jackorna på oss för att det var något fel.
Hade språk, sen så hade vi tyyp lite "rast", då kommer Emelie och säger att dom slutar, att rektorn hade sagt det. JAg blev fan överlycklig,och hoppar runt.
Men vi får inte sluta, så går tillbaka till lektionen, sen säger dom att vi får sluta.:D
Gick en timme ;o, faen vaad slappt.:D

Sen gick jag till stan med henke, ella, felicia, becka, julia & dejvid. Åt mat, och lite sen åkte jag hem. Eller tyyp. Nu är jag iaf hemma.:D

Ska på träningen idag, och tyyp dööö.:O
Iskallt ute juh,:S


Nån som kan fixa header till mig?:D:D <3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0