lördag;D

Heeejsan bloggen!!;D

Vaknade för tyyp 2timmar sen, och har varit inne på datorn i 2timmar, hahaa.
Kände att det behövdes för jag har inte varit inne på datorn på 4dagar..
För jag har haft så mycket prov & har inte orkat sätta på datorn, and soo.


Var hos Linnéa igår med eliin.
Massa mys, jag åkte hem vid kanske 10igår.
Men eliin kommer snart & sen efter några timmar efter henne kommer linnéa.
Kanske blir att dra in till stan eller bara vara kvar här.:D

Men nu ska jag nog göra mig iordning, för dom kommer nog snart,:D
xoxo



kolla på eliin´s blogg,


Kommentarer
Postat av: wictoria

Har Frida gjort den där headern? Den blev RIKTIGT GROVT snygg kan jag lova dig!

2010-02-06 @ 18:07:12
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0