tisdag=)

Vaknade för ett ganska lång stund sen, haha! Känner att jag är riktigt kaffe sugen nu!
Igår på stan så testade jag och Fredrika is latte hur gott som helst!



Imorgon klockan 4 åker syster till USA i ett år.
Kommer sakna henne såklart=)
Sen då åker hela familjen upp till stocholm. Flyget åker 9.
Sen åker vi hem och då sksa jag träffa livia på skänninge=D
Sen ska vi kanske sova hos daniel (tror jag han heter) x)
Så det kommer inte bli så mycket bloggande på ett tag :(
Men vi får hoppas på det bästa.
Nu ska jag åta frukost och kolla på gossip girl!


Kommentarer
Postat av: wictoria

hoppas du klarar dig,

skulle inte klara mig utan min syster :(

2010-08-03 @ 20:32:07
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0