hemma från konfaan nu=D

Kom nyss in och det har varit faktiskt riktigt kul & mysigt!
Jag har tyvärr inte tagit så många bilder men hoppas ni överlever=D
Vi var på ett ställ utanför kisa och hade typ 10meter till vattnet, haha okej kanske inte 10meter men nära.
Nu är det ungefär 26grader här hemma och jag skaa nog gå ut och njuta lite av det!

Men här kommer lite bilder från en dag i lillsjön från början av sommaren och  det är bilder från johanna.
Hon har lagt upp dom och jag tagit dom, hihi.


ååh, nice bilder:O x)
fast förlåt, men jag ser faktiskt konstig ut:(


Juste, fick två getingstick på samma tyyp minut:(
Först en i ÖRAT :O sen en på handen:(
När jag sov:(:(
puss


Kommentarer
Postat av: emelie

gud va fina bilder ! :)

haha säger ju det konfa är ehum kul ;) minus geting stick i örat då :)

2010-08-14 @ 00:08:00
URL: http://emmeznow.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är för söta!:)<3

2010-08-22 @ 10:00:29
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0