onsdag=)

Ska snart hoppa in i duschen, känner mig väääldigt oren just nu.
Sen ska jag kolla på film med kära syster=)
Har sovmorgon imorgon, skönt.
Men guud vad jag längtar tills på fredag, men jag kan nog inte säga det här.
Men får nog veta det efter.
Men Johanna & Julia fyller år på måndag och vi har som traditoon, att äta tårta.
Så det ska vi göra, mysigt värre!!^^
Kommer lite bilder från förra året=)

jaag, hihii^^

sen dumpade vi tårtan=)

sööööötungen johanna^^<3

när jag kollade på dom hära bilderna, hittade jag en sjuukt sötö bild på johanna^^

längtar tills på freeedag, hihi^^
men den hära gången har jag nog en hjärna, för förra gången hade jag på mig jeans, hihihii=)<3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0