school :)

Nu har man gått i skolan ett tag och jag börjar faktiskt gilla min klass mera & mera för varje dag. Fast jag saknar stort tiden i 6:an! Jag och Fredrika satt idag efter skolan och pratade om minnen från den tiden, fick nästan tårar i ögonen. + att vi sjöng en låt på kören idag som vi sjöng i 6:an, fan vilka minnen som kom upp. Men man får se framåt isället.:) Kollade på film på SO idag, fan super rolig, haha piggy. Ska bli bättre på att blogga, har varit lite borta från bloggandet nu. Men lovar er att jag ska blogga massor dom veckor som kommer, ska försöka iallafall.


 Allt från mig just nu, ha det BÄSTA!! Puss din

Kommentarer
Postat av: jimmy.k

vad söt :D<3

2009-09-13 @ 15:20:29
Postat av: Anonym

alla säger att du inte är wannabie,men herrejisses..

du tar ju massa egobilder HELA TIDEN.o dessutom ..jag känner dig men jag kommer ALDRIG erkänna vem jag är.men du snackar ju shit om hon elin fohlin hela tin! det är såå taskigt o så snakkar du skit om massa andra av dina kåmpisar.

så lägg ner för alla vet om vilka som du snakkar skit om o inte .det spelar inge roll vad du säger eller svarar för jag e ett vittne o du har ingen alls respekt för dina kompisar!

2009-09-27 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0