onsdag 23/9 2009

Idag hade man sovmorgon till 5 över halv 10. (skönt) Har sovmorgon till 5 i halv 10 imorgon också, det fick vi veta idag, på idrotten. För han Björn (lärare) skulle ha några andra. Men det är ett problem, JAG KOMMER IN VANLIG TID ÄNDÅ!!;o Men tillbaka till idag. Började med SO, inte så tråkigt ändå. Sen lunch, sen idrott, det var en kort dag också. För sen skulle vi till sagateatern, för vi skulle kolla på någon teater. Den var långtråkig, men ändå skita rolig, för han som spelade gjorde massa roliga saker. Sen gick jag, Johanna & Julia tillbaka till skolan för vi skulle hämta saker, som smarta jag glömde. Sen till stan och träffade underbaraste Elin, Ella & Linnea. Dejvid var också där, men han stack sen. Vi möttes på h&m, gick sen till donken, & flummade lite, & hade inget liv. Bilder kommer, dom förklarar mera än tusen ord, x)). Nu sitter man här och har precis tränat, och duschat klart.


kolla gubben i bakrunden & ignorera mig, x))

lilla jag & linnea som inte gillar kort, x))

vi tjockade oss på klubbor, såklart,^


men jag sert juh glad ut,x)) vi drogade massa socker^

cepe bild påmig ;O det var Eliin som skickade bilder, & jag tog alla ofc, så den här får också komma med(:

sööta Elin, men vi hade kuul tyyp, ^

hahaha, jaa^

dom bästa! ;O

vi är bäst^ det fick bli sista bilden för idag, x))


Ha det bästa, alla gullia bloggläsare!!^ Kram din


Kommentarer
Postat av: alltid diiin elin 8a)<33

hahaha , XD <33 blodiinerna XD <3333<

2009-09-23 @ 22:03:03
URL: http://takethechans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0