Hejjsan alla bloggläsare!!(:

Jag skrev en lång text, men den bara raderases, suck! Men jag kan skriva en liten kortfattad, "text" om dagen idag.

Hade sovmorgon till halv 10, (älskar onsdagar).
Sen SO, lunchen, var faktiskt inte så äcklig idag, den var okej.
Idrott, Julia & jag kom försent till ryd, men var ändå först i våran klass, haha.
Julia & jag är bäst på att origentera!
Sen tillbaka till skolan, missade hela mentorstiden, (den var bara 20 minuter) har äntilgen fått våra busskort, hurra!
Slutade 20 över 1 idag, sen till toan med Julia & sminkade sig 1 timme. Sen till stan & träffa Marcus. Gick runt& snackade lite. Sen träffade man Hampus, längesen!^
Johanna & John kom sen. Fredrika cyklade förbi också.
Sen skulle man till ikano, med mamma & syrran, för vi skulle hämta min efter längtade dator, haha.
Hem, sen till ulrika marken med mamma.
Nu sitter man här, men sin älskade dator, och lyssnar på musik.
Det är bara läxan som stör, ska ha prov till fredag. ;S

Har inga bilder på datorn än. Men det kommer, lovar!!^ Men så länge får alla stå ut med, andra bilder! ;D
Puss på alla,

Några bilder på "uuh" innan Ljungsbro Marknad^♥


Min sööta Julia sjunger^<3

Min sööta Livia, är bara för sööt^<3

Hahaha, & en bild på mig då(:

Livia & jag^<3

Finaste Julia sjunger som hon ser ut!^<3

Söötaste Livia igen^<3

Lilla jag(:

Julzzan & Emzzan får avsluta bilderna^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0