fyy ;O

NÅGON
alla säger att du inte är wannabie,men herrejisses..
du tar ju massa egobilder HELA TIDEN.o dessutom ..jag känner dig men jag kommer ALDRIG erkänna vem jag är.men du snackar ju shit om hon elin fohlin hela tin! det är såå taskigt o så snakkar du skit om massa andra av dina kåmpisar.
så lägg ner för alla vet om vilka som du snakkar skit om o inte .det spelar inge roll vad du säger eller svarar för jag e ett vittne o du har ingen alls respekt för dina kompisar!

SVAR
Men snälla du, jag har ingen aning om vem du är, men du känner iallafall inte mig. För du vet inte hur mycket mina riktiga kompisar betyder för mig. Du är iallafall INTE min kompis. Jag kankse vet vem du är, men normalt. Förlåt mig, men seriöst alla har väl snackat skit om någon. Ojj, vad många ego-bilder jag tar, verkligen. Vilken espekt du har då! ;O

Kommentarer
Postat av: elin<33

jävla skitunge som komenterade detdär assååå :O<33

den kan ba gå och dö. och tror vi rätt vem det ä asså , så ska hon dööö :O <333 lixom vilken jävla bög .. xdd<3333



ÄLSKARDEJ OCH DET KAN INGEN ÄNDRA PÅ<33333

2009-09-29 @ 19:31:08
URL: http://takethechans.blogg.se/
Postat av: carla you know :)<3

vad var det där för jävla kommentar över mig dåe?;o

fin blogg btw :)

puss :*<333

2009-09-30 @ 09:09:26
Postat av: carla you know :)<3

alltså jag menar den som skrev det där om dig & elin och shit ,jag menade inte elins kommentar (a)

hihi,<3<3<3

2009-09-30 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0