discot^

Igår var det fredag, disco dagen & fotografering. Urschh, jag blev HÄMSK på bilden! Men det var bara att glöma det för sen skulle man hem till älsklingen Johanna. Vi fixade oss till kvällen, sen kom vi ganske tidigt dit, sötnosen Fredrika hängde med oss, så vvi åkte in tillsammans. Johanna & jag hade köpt 9 hustler, 2 till mig, 4 till Johanna & 3 till Julia. Så när vi kom dit hade tyyp inga kommit. Orkar inte erätta allt om detalj, men det var det roligaste discot på folkunga! Sen åkte jag hem till underbarlingen Johanna. Vi satt uppe till kanske 1 för hon skulle ha tennis på morgonen. Men vi satt uppe och nördade farmville tills dess. Följde med henne till tennisen på morgonen (12). Sen ner till stan, och träffade Julia, sen skulle Johanna åka till sitt sommarställe, så jag gick med Julia. Sen träffade vi Marcus. Vi gick runt lite. Men nu har man kommit hem och har nördat farmville, och suttit vid datorn.


Blir nog hemmadag idag. ;S Men vi ses alla roliga bloggläsare! kram

Kommentarer
Postat av: eliin<3

aaw , men då är vi nästa vecka då :) <333333333333333333333

2009-09-19 @ 19:48:12
URL: http://takethechans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0