dagen(:I

Idag kom inte Julia eller Livia till skolan, igen. Ååh, vad jag saknar dom! Men man får vella hoppas att dom kommer snart. Annars idag var det helt vanlig dag. Jag skulle gå till bussen efter skolan, då möter man John där, utanför engelska. Vi går till den andra busshållaplatsen. Då ser jag någon som ser ut som Alva, jag tyyp skriker, "Alva" några gånger, och det var hon. Så vi tre gick ner till busshållsplatsen. Då tänkte vi att vi tart den bussen som kommer om 6minuter, men då kommer det en annan buss. Men då var det en skita sur busschaufför, som bara tyyp "fan" innan han öppnade dörrarna, sen han bara tyyp "orkar inte ungjävlarna gå... så vi stod kvar där, för vi trodde att vi inte fick åka med, men sen bara skrek han, men gå pådå! haha. Det var lite kul. Men nu har jag precis gjort klar läxorna, så nu bli det vella tv.

DAGENS OUTFIT!(:

svarta tights- syrran
svart linne- GinaTricot
svart mysig tjocktröja (monster)- syrran
haha, väldigt mycket syrrans & mycket svart, men det får alla stå ut med, jag ska bara säga, jag är inte emo, ;D


Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0