äntligen fredag!(:

Idag skola. Hade matteprov på morgonen, det gick ganska bra för mig, faktiskt eller inte. Hade också orientering i Ryd, jag var med Johanna. Vi sprang på 34minuter. Inte så dåligt, för att vara oss, haha. Sen inte så mycket roligt, mera. Men jag & bästavännen Fredrika gick till stan. Hon hade något med donken, så vi fick en gratis glass. Sen gick vi runt lite, sen till donken igen. Där träffade man Elin, Julia, Josefin, Hedvig, & Linnéa. Sen kom Kristina också. Men sen gick alla förutom, jag Fredrika, Julia & Kristina. Vi gick till h&m, där hade vi superkul. Vi gick runt och flummade, bilder kommer. Men nu sitter man här, och ska äta. Men vi ses, puss heej! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0