13-09-09 10:38

Nu kom man hem från söötaste Michaela. Kom dit vid kanske 10 över 7 igår. Syrran skjusade mig på moppen dit. Men Mela & Ina hade inte kommit än. Så Elin ropade på mig, så jag gick dit. Astrid var också där. Vi gjorde inte så mycket då, men efter ett tag kom Mela & Ina. Vi snackade en stund, sen bäddade vi, haha. Mela & jag gick ner. Vi flummade lite och så, hahah. Vi mosade en kokosboll i ansiktet på varann, haha. Mela är bara för gullig. Sen gick vi upp till dom andra och snackade lite. Mela, jag & Astrid gick ner och sminkade oss & hade seriöst super flummm.^ Men dom två andra där upp, var jätte tråkiga för dom blev inte rädda, haha. Men vi hade iallafall, superkul!!^ Vi gick upp till dom och frågade om dom ville vara med, men det ville dom inte. Men Jag, Mela & astrid gick ner igen, och tog på oss raklödder som näsa, haka, hahaha, vilket flumm!^ Snackade lite, Medans vi hade sminkat oss hade Elin & Kristina ringt alla möjliga, haha. Men vi kanske somnade vid 2, för Michaela & Elin skulle ha gympa idag, så dom åkte halv 9. Astrid följde med för hon skulle också in till stan. Kristina & jag blev kvar hemma hos Mela. Men sen kom Inas pap, och hämtade oss, han skjutsade hem mig, super snäll. Men nu sitter jag häroch kollar på tv. Kanske blir en liten kvällsblogg. 

BILDERNA
fick bli två(:

astrid & jag, xd

söötaste mela
Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer
Postat av: din elin <333

klart att jag kollat din blogg söötaste<3333333333333333

2009-09-13 @ 14:57:11
URL: http://takethechans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0