11-09-09 19:48

Idag har det varit en precis lika dan dag, som alla andra dagar. Men nu bara idag tänkte jag inte att det var fredag, sen kom jag på att, det är juh fredag. Så himla härligt! Hade prov idag sista lektionen, det gick sädar, Jag fuskade faktiskt inte. (första gången) Gick till uppis & satt där en stund, men några, haha. Alla i 7:an på folkungaskolan i Linköping är dom osocialaste som finns, haha. Aja, sen skjutsade jag Freedrikan till priso, hon skulle träffa sin syrra & mamma där. Jag gick till min mam som jobbar mitt emot där. Så jag gick dit, sen hämtade vi upp Linnéa vi bibblan. Linnéa hängde med mig sen hem, & vi har mest suttit vid darton, men har också gått i kanske en timme.


Nu ska vi äta, ha det bästa alla puss från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0