- bonde(:

Heejsan, alla bloggläsare!

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen, men det ska bli ändring på. Igår blev det en "bonne" dag, haha. Vaknade ganska skapligt, gick till tv:n satt där en stund och kollade på massa konstigheter. Sen skulle mam & pap åka till någon kvarn i närheten, jag hade inget annat för mig, så jag följde med. Det var faktiskt ganska kul, för ´vi har juh en gammal kvarn hemma, så det var faktiskt lite kul att se hur den fungeade. (: Sen skulle vi åka hem, men eftersom det var någon traktordag i Gammalkil (där jag bor) så åkte vi dit. Träffade Josefin Danielsson, Livias brorsa, & Lovisa Wennerholm där. Kollade på något "traktorrace", haha det var min lilla bonnigadag. (: Idag, har man inte gjort något annat än städat. Tråkigaste som finns, haha. Aja, det måste juh också göras.

Bra nyheter: Jag ska äntligen få min efterlängtde dator, imorgon.
Dåliga nyheter: Har inte hittat någon tv än.

Nu hinner jag inte skriva mera, kanske blir lite kvällsblogg också, får se. (:
Ha det bäst, kjam din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0