småland, (:

Jag var juh i småland från i tisdags. Det hart varit superkul, förutom att jag har ont i halsen, fast inte alls lika mycket. Så det är juh bra. Min mormor & morfar bor där så det är lite kul att träffa dom igen. Mormor gör så goood mat, haha. Men var också med sötnosarna Helena & Zara. Vi var ungefär vid ica, som vanligt. Vi skulle träffa Henriksvensson men det blev inte så. Iallafall, så var det en tjej, som var *host* snygg, haha.

Vi garavade massor åt henne. För att:

  1.  hon hade roliga kläder
  2. hon pratade roligt
  3. ... massa mera, x))

hahaha, Sen stod vi tyyp vid godis och garvade lite. Hon kom tyyp fram och bah:
Asså, det verkar som ni skrattar åt mig. Om ni gör det så kan ni säga det till mig.

Vi sa ingen och höll på att döö av garv, men min syrra bah. Ehh, ehh, asså vi garvar åt godiset, =)

HAHAHAA, snyggt syrran hon trodde nog på det, x))



Sen flummade Neah & jag lite på ica,^

asså, man backar & backar som man har dricka i, x))

Ni ser nog, det roliga!!^


Fötter i kyrkan!?

Jultombola?;O


Julibord med DANS till!? ;O

jaaa, det är miina fina tjejeer, fast kankse inte världens bästa bild för det var min mobil kamera och den är inte jätte bra, x))


VECKANS SKÄMT: 

Jag var på puben igår när jag plötsligt insåg  jag desperat behövde fisa


Musiken var riktigt, riktigt hög, så jag timade mina pruttar med soundet. 

Efter ett par låtar, började jag känna mig bättre.

Jag avslutade min pint och märkte att alla stirrade på mig.

Då jag mindes plötsligt att jag lyssnade på min iPod. 

VECKANS HUMOR"ORD SAK":  Livet är hårt. *Grymt* sa grisen.

VECKANS ROLIGA LILLA SAK:  mittemo´t      emo´t

 

Jaduu, det var en rolig vecka detta, men nu ska jag städa, så ni får ha det så bra.
Pusss&Kjaam diin


Kommentarer
Postat av: juulliaaaaa

hahahaaaaa, du har fett skön humor :D! <333333

2009-11-15 @ 14:01:40
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0