förlåt,.♥

Förlåt mig, att jag inte har bloggat nåt, på den senaste tiden! Men jag har haft fullt upp med allt. Med skola och allt. Men från igår till idag som underbaraste Johanna här. KUL KUL, fasen har inte haft så kul på ett tag nu. Vi kollade på film och var på stan innan det. För efter skolan åkte vi till ryd, sen till donken. Sen kom Eliin & Ebba. Vi hade lite kul. Vi åkte hem med 5-bussen. Hemma hos mig gjorde vi lite allt, Johanna & jag. Men nu har hon åkt hem.

Imorgon ska jag till växjö och hälsa på kompisar, kanske blir det att köpa lite kläder. Men vi får se. Måndag blir det att plugga engelska med livia.


söötaste Jojjohn & ebba^♥

baraa för att jag ser.. ut(:

vi är bäst! ;O

Men jag kommer inte blogga så mycket men det får ni stå ut med. För jag har ingen dator fortfarande, de är på lagning. Men jag kommer ändå att blogga, för jag lånar syrrans dator. Men ha det bra, pussskram din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0