Det rullar på,,;)

Jaa igår hann jag inte blogga när jag kom hem så då får jag göra det nu istället. Igår var jhag juh på LASERDOME, fan vaa kul det var. Innan det var jag och tränade med Johanna & Fredrika. Det gick inte så bra, vi hade lust att nörda lite, guitar herooo, x)). Hahahaaa, jag suger på det. Men skjusade Johannas maam mig till laserdomet. Åt sen efter med löpningen, gratis! Sen till vikingstad och satt där i 1 timme och 20 minuter. Hem sen & chill.

Nu har jag precis duschat och ska åka till småland. Till min kära mormor & morfar. Fast jag vill inte det, men det kan ändå vara lite skönt att komma ifrån allt. Tror jag kommer hem på torsdag och då blir det såklart mera bloggning. Men hinner inte skriva mera nu, för ska åka klockan 2.

Så haa det, det bästa sålängee, PUSS&KJJAM din


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0