onsdagen^

Jaa, idag är det onsdag. Fick inte ha sovmorgon som vanligt, för vi skulkle ha "brandövning" på morgonen. Men det var ändå ganska slappt och okejj kul.(: Sen SO lektion, lunch och sen idrott. Haha och sista lektionen var mentorstid, och den är 20 minuter och på hela den lektionen skulle vi sudda våra skåp. För något skulle komma till skolan. Men sen till stan med mamma.
För jag skulle få tillbaka min STORT saknade dator. Så nu skriver jag på den istället. Men köpte lite saker också,:    


*halsduk
*vantar
*mjukis brallor
*linne
*mascara
*tights
*och lite smått & gott^

Så jag hann inte till träningen idag. Men ska följa med på mammas gympa. Alla säger att den är jätte jobbig, men vi får se om den är det. PUSS&KJJAM din

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0