nu såå..(:

Nu har jag gjort klart lussekissarna, skönt.(: Eller asså det gick inte så bra för mig, tihii.
Nu tänkte jag mysa & rysa utan bild, tihii.

Mys: åååh, det är såå himla mysigt när julen är här, jag vill ha julafton, nu,nu,nu. Kunna gå på stam med kompisar och äta på café, och köpa julklappar.

Rys: När alla ska härmas, hela tiden. Asså man kan juh tänka att dom tycker det är en bra idé, eller att det var fina kläder. Men det blir tråkigt i längden. (:

Jag ska nog dricka lite glögg och chilla med tv & kisse.(YY)
Bloggar imon. Pusss & Kjjam^^ diin


en liten bil, för att det vaa tusen år sen, tihii(: <3

Kommentarer
Postat av: angelica

TACK älskade storasyster för att du fixade högtalarna....

2009-11-29 @ 20:48:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0