meeelaa^^

Vaa hos söötaste mela & alva igår, hos mela. Vi gjorde massor kollade på 5 filmer.(YY) Sen snackade vi massor!!^^ tihii, jag har tyvär inga bilder. Men det var superkul. Sen en stund kom elin, saknade astrid & linn till oss, men vi skulle äta så dom skulle gå sen. Måste göras om, tihii!^^

Men nu sitter jag och har nyss tjänat 50 på att städa "pappas bod", tihii. Och han hade köpt lotter, och jag vann såklart 60.^ Men nu så tänkte jag att jag skulle blogga lite. Tihii, hann inte med att göra den dära myser&ryser sakn, så kanske gör den nu. Vi får se. Annars så kanske jag bloggar mera sen ikväll.

ÄR FÖRSTA ADVENT IMORGON. ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL JULEN, JAG TROR JAG ALDRIG HAR LÄÄNGTAT SÅÅÅ MYCKET TILL JULEN SOM NU. ^^

Önskelista har jag till&med gjort, x)) Sen ska jag och fresssh ha en julkalender i vårat skåp. Men nu ska jag sluta skriva för jag har ont i armen, x)) Fast jag har inte tagit spruta, hahahahhaha.^^

Har ingen bild just nu, men ni får överleva.
Puss & stor kram diin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0