hemma, igen med dååliga nyheter, ;S

Hemma från Fressan. Vi har haft det superkul! Tråkigt bara att dagen inte var längre. Men finns juh flera dagar på året. (YY) Kom nyss hem, har bara ätit innan jag satte mig här och tänkte blogga lite. Men vi har verkligen haft det sköjjj. Jag orkar inte berätta om allt vi gjort, för det skulkle ta ett tag. Men jag hjälpte henne med hennes blogg. Så ni söötnosar där ute får kolla den. http://freessss.blogg.se.

Men dom dååliga nyheterna är att jag får inte ta svininfluensa saken, för jag tog en spruta idag, och dp sa hon som tog den att jag inte fick ta sviin saken på 2 veckor, så är livet, x))

Fick låna en mysigliten tröja av fressan, (YY) Vi kom också på att Fresan kommer växa om mig. Men kanske, hahaha, shiiit, vaad konstigt asså, x)) men ska chilla nuee. Så ni får haa det bra. Ska dricka lite varm kaffe. myys, myyys<3

bild på mig, när jag har fresssh tröööja^^


Puss & Kram diin

Kommentarer
Postat av: din fress ;**

vi hade sååå kul, hahhahaha emelie pissar, emelie missar ;)

påtalomdet, kolla min blogg med det dära fress myser/ryser :D

haha blev lite konstigt xd men jag orkade inte ändra haha :p har du gjort det där myser/ryser än? :) <3333333333 älskar dig min favvvvo (LL)

2009-11-24 @ 22:22:56
URL: http://freessss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0