heejsan :D



Idag har man inte gjort så mycket vaknade vid 9 & då gick manupp & städade lite sen åt man frukost, för jag kan inte sova mera. Sen latade man sig, med fixa bild på datorna & tv. Sen blev det att laga mat, till pap & mig. Pap skjutsade mig till vikingstad sen´, fick ta tåget in till stan. På stan gjorde man seriöst inget, ingen rolig person var på stan, suck. Köpte inget, fast hittade lite saker ändå. Sen kom mam & vi åkte till löpkliniklen & där hittade jag ett par löparskor. Dom var okej. Till onoff, skulle titta på en dator, till mig, fast hittade ingen, suck, får bli en annan dag. Till valla, vid minigolfen, där spelade jag & systern & några till från löpningen, det gick inte bra för mig, haha.  Åt sen också med dom, & det bästa var att " akele " bjöd på allt. Nu väntar man på att johannapetersson ska ringa mig. kyss & kram^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0