heeej :D

Idag var jag på stan med saknade underbarlingen johanna, & vi träffades på rese, när jag kom med tåget. Haha, jag hoppade på henne bakifrån, xd. Sen gick vi till min mammas jobb, för jag skulle få mina pengar & en liten väska, haha. Sen tog vi en buss till tornby, & där  mötte vi adam, och vi gjorde seriöst inget, haha. Sen gick vi runt och gjorde inget, men till slut åt vi på donken i ikano, haha & där satt man och åt & garvade åt alla, haha. Tog bussen in till stan & där så gjorde vi lite annat som att garva ihjäl sig, hahahahahahahahaha, underbaraste dagen på länge, men mitt i allt, ser man eliin & ebba gå, det var länge sen. ååh, va det va kul att träffa dom! Snackade med saknade fredrika i telefon, på first aid, haha! Mycket, mycket, rolig dag med er! ^.^) ´ kyss&kraam, din eme<3


                                                adam xd  <3

Kommentarer
Postat av: eliin ^^

IH<3333333333 saknat dejj med ^^ vi mst va ngn dag !! :D<3333333333333333333333

2009-07-18 @ 09:04:51
URL: http://eliinflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0