tomtenatta sak(:

Igår var det tomtenatta sak. Hade migränpå morgonen, så jag gick inte till skolan, haha. Som jag skrev förut på bloggen.(: Men åkte in för att jag skulle vara med på dansen & gå på tomtenatta saken. (YY) Kom till sista lektionen som varbild och jag gjorde inget på den, bara satt och snackade. Gick till dansen med julia & sööötaste jojjohn. Dansade och så, sen hämtade mamma mig för vi skulle köpa en fåtölj till mig. Så hände det massor, kom till stan. Vi gick runt och skrattade massor, och hade det jättekul!^^ Sen hängde jag med bästa jojjohn hem, för jag orkade inte åka hem. Vi var uppe till halv 12.

Fredagen: Vaknade vid 7, lånade kläder av jojjohn, sen gick ner och kollade på julkalendern och frukost. Sminkade oss, sen till skolan.(:

Bilder^


bilder på mig innan jag åkte(: den sista bilden blev lite onstig, x)) <3

HAHAHAA, det vaa tyyp en tomte som vaa där, han vaa jätte lång tyyp, tihii^^
(ser cepee ut, tihii(:   )


Men nu ska jag lyssna på musik, bloggar kanske lite senare, pusss diin

Kommentarer
Postat av: juulliaaaaa

du träffa mig med ! :D <3

2009-12-05 @ 16:52:21
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/
Postat av: frell

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÄLSKA TOMTEN :D <333333333

2009-12-06 @ 13:46:06
URL: http://freessss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0