sööndag, :(

Neej, helgen kan juh inte redan vara slut.

Men idag har jag varit med julia, eller asså från igår till idag.

Lördag: Jag åkte in till stan, till Julia. Vi träffades i cloetta center. Sålde match program. Sen hem till julia, och badade, MYSIGT!  Pratade & så.

Söndag: Vaknade hos söötast Julia. Sen åkte vi in till stan. Och gick runt tyyp halva stan. Sen så träffade vi Hampus & dejvid. Gick runt lite,sen till dejvid och kolla på film. Till tåget, sen hem.

Nu är jag hemma och lyssnar på musik, ska plugga massor med.
Så jag bloggar inte mera ikväll.
Och kommer inte göra det på tyyp hela veckan,för jag ska ha lucia övningar hela veckan. Med dextrosol och sena dagar.

Bilder kommer, för vi tog alla med julias kamera och hon har inte skickat dom än, (: <3

Pusss & kram diin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0