hahahhahah nu är jag sääämst..

Jag vet.. har varit SÄÄMST på att blogga. Men det har verkligen varit mycket nu. Jaaja, jag ska berätta veckan i lite kort då.(:

Måndag: Skolan, kommer inte ihåg vad jag gjorde, x))

Tisdag: skolan, sen julklappar på stan tror jag.(:

Onsdag: Slutade 20 över 1 som vanligt. DÅ gick jag på stan med ock köpta massor med julklappar!!^^ Sen tog jag & mammsi svininfluensa sprutan. Gjorde inte så ont som jag trodde. Eller det gjorde inte alls ont. (YY)

Torsdag: Hade STOOORT ont i huvudet och gick inte till skolan. Satt hemma heeela dagen och kollade på film.(YY) (:

Fredag: Gick till skolan. HAde FEEET ont i armen.;S På stan med syss och köpte massa julklappar^^ & skor

Lördag: Var hemma och städade heeela rummet.(YY) Hahahaa, så nu ska jag försöka hålla det fint till julen.(: Sen gick jag md familjen till grannarna, på glöggfest. Det var MYYSIGT!=D tahaa(:

Söndag: Bowlade med löpningen, sen åt pizza också. NU sitter jag och skriver, tihii^^


BILDER:



mina skor(:

julklappar, fast det var bara några(:

de andra skorna fast dom har bytte jag bara(:

ALLA TOMTAR ;o

mitt rum innan jag städade,x))

mitt rum efter, fast då var det bara halvvägs;)

tahaa, gjorde ruuliga prickar av något medel man "städar" med, :P

skulle vara en stjärna.. hmm lyckadess.. NTE, hahaa

mina småå tomtar som jag har i mitt rum, haha jag är nog den ända i världen som har det, x)) men det är myysigt, tihii^^

änglar, hahaa^^ asså nget liv-.-

mini tomte-land, tahaa, asså ingen bra bild,,(:

lördag, innan jag fixa håret(:

har precis börjat fixa.., x))

när jag nästan är klar^^

en liten sööt bild på syss, hahaha, hon bah- du får säga vad jag ska göra(:
jag bah- okeej, leeee jätte mycket, för det syns INTE på kortet..
HAHHAHAHAHAH^^

SMILEE=) fiina miner;P

hmm hur ser jag ut?           finns det nån toa?

BÄSTA SYSKONEN EVER^^

VI ÄR BÄÄST SYRRAN!!=)


jaaaa, det var lite från dagarna, jag tog nåra onöödiga bilder, men det var för att jag nte som sagt har lagt upp bilder på ett tag, som jaaa är.. tahaa^^

kysss & kjaam, justee faeen har skolan imon..;s men alla andra slutade i fredas..:( ska ändåå vara slapp dag^^(YY)   kraam diin

Kommentarer
Postat av: wictoria

vad fina ni är två!<3

2009-12-20 @ 21:51:19
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0