vättern :)

Igår blev man väckt av att linnea & maja ringde mig klockan 9 på morgonen. De frågade om jag ville hänga med till lillsjön. Såklart att man ville! Då fick jag skynda mig, de kom och vi cyklade dit, badade & hade superkul! Hade fika med oss, så det gjorde vi när vi hade badat en stund. Åkte hyem efter en stund, & stannade till hemma hos mig, åt en mini sandwich. Packade lite saker för jag skulle sova hos maja, men linnea kunde inte det, det var synd. Men vi skulle cykla hem till linnea, men det blev inte så för vi fick punka när vi hade kommit kanske 100 meter så linneas pappa kom och hämtade oss, haha! Hemma hos linnea hann vi bara äta mat, sen hämtade majas mamma oss. Hejdå till linnea, och vi åkte till vikíngstadbadet, det var superkul! Åkte hem igen och maja skulle till stallet för hon skulle sköta sin häst, & jag som inte gillar hästar. Men jag klappade faktiskt hästen, den var en liten häst, så den var inte så jättefarlig, men den var lite läsklig ibland. Hem till maja igen & kolla på Twilight, den är superbra! Somnade vid kanske 2, jag blev hämtad vid kvart över 10 , för vi skulle åka till vättern.

När vi kom fram, så solade vi oss sen hoppade jag, syrran & emelief i vattnet, det var jätteskönt! Gick upp efter att vi badat en stund, då säger mamma att fredrika var här, då kommer den efterlängtade underbarliga bästavännen springande, gud vad härligt att träffas!! Vi badade & hade superkul! Underbar dag, måste göras om! ^^

Ha det superbra, den sista tiden av sommarlovet, puss din emelie!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0