Johanna & skänninge marknad

Var med saknade bästavännen Johanna i tisdags, det var superkul att träffas! V badade & gjorde lite allt möjligt. Såg på film på kvällen & snackade massor. På onsdagen badade vi också och lekte med min syrras hund, han är hos min kära bror nu ,men vi ska ha vovven nästa vecka. Gjorde lite andra saker, men sen skulle Johanna bort & jag skulle på skänninge marknad. Så hejdå till Johanna och jag åkte till skänninge. Gick runt lite och jag köpte liote godis för det hör ju till marknader. Men btw, fick en fotlänk av mamma, tack så mycket! Åkte hem efter ett tag, superbra dag!

Ha det superbra, den sista tiden, sola mycket nu innan skolan börjar! puss din emelie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0